recension 2012

2012 är bland de bästa filmerna som jag har sett, riktigt bra gjord. Eller jag trodde det när jag satt i biosalongen igår, men samtidigt så är en film bäst enligt mig när den fastnar i huvudet och man tänker så som de gör i filmen, och man lever sig in i filmen på något sätt, en tid efter man har kollat på den.

Into the wild är typiskt en sådan film som verkligen fastnar i mitt huvud. Men idag är jag nästan tom, men jag tycker fortfarande att den var jättejättebra! så är det bara. Men något fattas.

Häftig, nagelbitande och intresseväckande film. Helt klart sevärd, men man kanske hade lite för höga förväntningar, för jag önskade att det skulle vara en sån film som verkligen skulle fastna i bakhuvudet!

SSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0