Legenden som förändrade rockmusiken

Läste i tidningen idag att Bob Dylan ska göra en intimkonsert på Berns i Stockholm den 22 mars, herregud. Men kan fortfarande inte smälta att han kommer till Jönköping, Kinnarps arena. Det är faktiskt helt sjuk.

Det ryktas mycket om att man inte ska ha för höga förväntningar på Internet och umgängeskretsar inför en konsert med Dylan, men jag åker ju inte bara dit för att höra honom sjunga (klart jag vill höra honom, men inte bara därför) för då kan jag lika väl stanna hemma och lyssnat på cd skivor eller live dvd.

Jag åker för att se Bob Dylan han är ju fan i mig en legend och han kom som en frisk fläkt och förändrade rockmusiken. Nu har han turnerat konstant i 20 år och han är min kung!!

Protestlåten "Hurricane" är faktiskt min favoritlåt, men det finns många bra låtar med Mr. Dylan <3

Han släpper nytt album i slutet av april, dock inte namngivet än.
______________________________________________________________________


Jag vill lära mig att spela munspel
:D


______________________________________________________________________

Sluta aldrig gå,
Sluta aldrig tvivla,
Sluta aldrig hoppas,
Sluta sldrig att tro,
För om du slutar så existerar ingenting..

______________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Rikard

du har sett filmen hurricane som låten handlar om hoppas jag? :)

2009-03-07 @ 15:10:49
Postat av: Sara

Hehe, ja det har jag allt! Sjukt bra!

2009-03-08 @ 15:14:00
URL: http://sararobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0