Vi är inte såhär snygga..

Slogan på klass tröjorna; "Vi är inte såhär snygga egentligen, vi är bara bra på att redigera" "men vi är fortfarande snyggare än vad du är"

Sammanfattning av den bästa veckan:

Dag 1;
Lördagen började med karneval som blev riktigt lyckad. Vi var fia med knuff, haha smart idé tycker jag. Slogan; ”Tärningen är kastad, snart knuffas vi ut".

Dag 2; Söndag blev det mys hemma hos Alexis sen blev det volleyboll och chill.

Dag 3;
Veckan började med flottrace som te höll i och det blev inte så lyckat som vi hoppats på, efter vi fått tag på pallar och tunnor, spännband och annat tillbehör. Starten gick; men va hände? Jag hoppade på och hela flotten välte, oops, inte okej. Vi valde att springa i mål och då blev vi diskade, men va fan vi ställde upp.

Dag 4;
var det Fångarna på frejavallen som bf höll i, det var väll sådär tyckte jag, när jag kom dit så fick jag ett ägg i huvudet o fan vad surt jag blev, jag kom nyduschad och får ett ägg i huvudet. Men då sa killen Viktor Nilsson, vi fick ju fem poäng. Just då, gillade jag det inte, men egentligen om man får fem poäng för ett kasta ett ägg i huvudet på någon, tänk efter visst gör man det för klassen, det skulle jag ha gjort för Sp3b.

Dag 5; Var det skattjakt och det var sjukt roligt, det går ut på att alla klasser har en bil och sedan ska man köra iväg på fem minuter och hämta olika saker, tillexempel en manlig lärare i klänning, solstol, badring, packa bilen med så många människor som möjligt. Riktigt roligt. Skämde ut mig denna dagen, uppdraget om att hämta en manlig lärare i klänning, så ringde jag och jag skämde ut mig. Äsch, sa ju vad jag tyckte i alla fall! Han är ju snygg vår älskade lärere ;)

Dag 6; Var det våran klass, Sp3b som höll i brännbollen, helt okej.

Dag7; Var det dags att klä vagnen och även en dag för njurarna att vila. Vilodag.

Dag 8; Blev det student, o herregud vad man lipade. Jag börjar nu undra om det verkligen är den lyckligaste dagen i livet? Hm. Just nu, nej. Men samtidigt tänker jag på, vi är nu fria, vi kan bli nästintill vem vi vill, vi kan göra nästintill vad vi vill. Frihet!

Studentveckan och studenten har varit det bästa men samtidigt så fruktansvärt jobbigt. Vi grät igår och jag saknar alla redan. Visst, man håller kontakten med dem man vill. Men alla de människor som man har träffat i tre år, tagit en kaffe med, bara sagt hej, frågat hur någon mår efter festen i helgen, sådana saker, vardagshändelser kommer jag att sakna så grymt mycket. Cafeteriahänget och alla underbara människor som man har lärt känna nu under det senaste halvåret, som man kanske aldrig mer kommer att se igen. Det känns jobbigt.

Anna Fjordmark höll ett tal igår på champangefrukusten, jag rös i kroppen och det var verkligen jätte bra, kanske lägger upp det här, men just nu kan jag inte ens kolla på det för då lipar jag.
Men jag vill bara att alla ska veta att jag kommer saknar er Sp3b och jag kommer föralltid att komma ihåg er. Jag önskar er här all lycka och ta det lugnt i livet. Vi ses, för det vill jag hoppas på. Sp3B finns nu inte längre kvar, bara i våra minnen och dem håller i alla fall jag varmt om hjärtat.

Tack ALLA!

 


Alexis Holm, Jag, Gabriel Pepin, Kristin Karlberg, Emma Svenberg
jag älskar er. vi kommer att synas igen, vi måste, jag ska tvinga er.

 


Kommentarer
Postat av: Lehx

Fy fan vad jag lipar nu!!! jag vill inte att de ska ta slut.. det borde vara görbjudet att känna som jag gör. Å vi måste träffas om man så måste korsa alla hav som finns. Jag älskar dig Sara Robertsson!

2009-06-14 @ 16:54:53
Postat av: Sara

jag gråter hela tiden, usch. jag vill verkligen tillbaka tre år NU! ja det ska vi fan i mig göra älskade du. Jag älskar dig Alexis Holm <3

2009-06-14 @ 18:29:14
URL: http://sararobertsson.blogg.se/
Postat av: Gabriel

jag kommer sakna dig och alla som fan också, Sara. men vi måste ju ses nu efteråt också va!

2009-06-14 @ 18:30:11
Postat av: Sara

jag gråter hela tiden, usch. jag vill verkligen tillbaka tre år NU! ja det ska vi fan i mig göra älskade du. Jag älskar dig Alexis Holm <3

2009-06-14 @ 18:52:13
URL: http://sararobertsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Gabbe, jag kommer sakna dig som fan! Vi har gått sex år tillsammans och jag kommer alltid komma ihåg dig. Vi SKA fortsätta ses min babe <3

2009-06-14 @ 19:19:41
URL: http://sararobertsson.blogg.se/
Postat av: Kristin

jag älskar dig!<3

och i helgen ses vi ju!!!!

2009-07-21 @ 16:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0