Har ni hört?

Oj, det var min reaktion när jag läste om Michael Jacksons comback in i rampljuset. Det kommer att bli hans första spelningar sedan han anklagades för sexuellt övergrepp år 2005. Daily mail skriver att megastjärnan är på gång att planera 30 spelningar till sommaren, och engagemanget har bokats in av AEG LIVE i juli månad i London. Engelska tidningar skriver att han kommer att tjäna cirka 1,5 miljoner pund per kväll, räkna det gånger trettio, ojoj.. Han som har lidit av ekonomiska kriser, jomen visst!

Nu blir det gymmet ett tag, och senare blir det att packa inför skidresan imorgon, då bär det av till Dalarna klockan 05.15 avgår bussen, wehuuu. Hoppas att jag kan ta mig upp imorgon klockan halv fyra xD

Bussresa på 6 timmar, herregud vad rastlös jag kommer vara, blir att ladda mp3:n med massa bra musik, bland annat min kung, Bob Dylan
<3

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0