Fotboll

Träningen gick bra idag, skönt! Blev att springa runt i snön på fotbollsplanen för en viss "vaktmästare" på ASK hade slagit sig själv med en hammare i huvudet, hmm? Ja, den frågan ställde jag till mig själv också, hur fan slår man en hammare i huvudet på sig själv :O men i alla fall det finns folk som lyckas med sånt också och det var därför planen var igentäckt med massa snö.

Men lika bra gick det ändå, sen fick jag reda på att jag blev utagen till matchen på lördag i Husqvarna mot Ekhagen. Mottot: Den som tränat mest får åka med, gott för jag trodde verkligen inte det.. Så det blir kul och ett härligt sätt att fira alla hjärtans dag på:P

Kvällen blir det nog utgång i Tranås, troligtvis Statt eller något!
Hoppas på en kanonkväll! :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0