förbannad på uncut

Jävla tidning som gör narr utav en världsartist, en legend och inte vem som helst, Bob Dylan. Han ska släppa en julskiva, smakfullt och annorlunda det gillar jag. Antagligen därför jag gillar honom, han är inte som alla andra, så är det bara. Han är en egensinnig artist och han gör det som faller han in. Men (vill helst inte skriva namnet men med liten bokstav får det gå..) uncut har gjort narr utav hans nya projekt och har hittat på nya titlar som ex,  "A hard reindeer's a-gonna fall", "Sleigh lady sleigh" och "Girl from the North Pole country". USCH, brist på något att skriva om kanske?

Det är inte humor!

Jag tycker att det ska bli lite spännande att lyssna på coverlåtarna som han har gjort på hans personliga sätt och förhoppningsvis så kommer det att bli bra julskiva som kommer att skaka om ordentligt. Eftersom jag gillar hans personliga sätt så säger bara; underbart!

Kommentarer
Postat av: emil

utan att ha läst artikeln, men rain/reindeer - det är roligt, sara!

2009-08-11 @ 23:36:51
URL: http://emilbloggar.blogg.se/
Postat av: Sara R

fast emil är det verkligen roligt att driva med hans gamla hits?

2009-08-12 @ 19:33:27
URL: http://sararobertsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite kul ar det ju allt.

2009-08-12 @ 23:55:05
Postat av: gabriel

det var jag som skrev ja

2009-08-12 @ 23:55:23
Postat av: Sara R

icke!

2009-08-13 @ 09:55:20
URL: http://sararobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0