Grill och Chill

Idag blev det en en lugn varborg faktiskt, skönt. Jag hade Jossan, Carro och Hanna på besök på grillmys, bra tjejer. Vi hade jätte trevligt, vi envisades med att sitta kvar ute så länge som möjligt. Sittandes med täcken ända upp till näsan och ända ner till tårna med den glödande grillen brevid oss så att vi inte skulle frysa. Tillslut fick vi ge med oss, det blev för kallt. hihi.

Då blev det lite fika, kort och familjespel, som Carro älskar, not. Jag älskar familjespel, det är så himla roligt och förövrigt ett väldigt bra tidsfördriv. Lite synd att det inte går att spela själv, för det är trots allt inte många som gillar att spela spel. Men men, snart hittar jag nog min själsfrände.  Vi får väll se..

Nu ska ja la läsa en bok och sova. Hade faktiskt tänkt att ta en promenad i morgon bitti, men det märks ju hur det blir med den saken.


Lite bilder från en mysig varborg:

Jag älskar att äta grillat och att grilla, för att jag är grillmästareN

Marshmallows är också gott

Caroline, ohohoh that's me :D


Hanna Montana glad som vanligt ^^


Här är jag och min bästa vän Jossan.


Arrivederci, dormito così bene!

Kommentarer
Postat av: josefine :)

du är min bästa vän <3 :)

2009-05-01 @ 22:31:13
Postat av: Sara

du är min bästa <3

2009-05-02 @ 11:55:11
URL: http://sararobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0