Fan va klockrent

Ett Taiwanesiskt BB har hello kitty överallt, filtar, kläder och på väggarna.. Ägaren, Tsai Tsung-ji, är nämligen övertygad om att den japanska figuren Hello Kitty har en lugnande effekt på nyfödda barn. Men även nyförlösta mammor och har därför betalat en okänd summa till varumärkets ägare för att få pryda sitt BB med henne. Är det inte helt suveränt? Fan vilken smart kille den där Tsai Tsung-ji! Gillar'hn som fan. Ljusblå filtar för pojkarna och ljusrosa för flickorna.


"Sött varmt och mysigt ställe"

JAG SKA FAN DIT OCH FÖDA


Kommentarer
Postat av: Söderby

Ska du dit och föda? Aha, tänkte väl att jag såg ngt som putade under tröjan ;)

2009-04-01 @ 21:09:39
URL: http://sevencamelsarmy.blogg.se/
Postat av: Haha sluta, fan va elak du är!!! Jag ska dit och föda när jag blir med barn, dumhuvve!

2009-04-02 @ 10:10:58
Postat av: Josefne

hihi, :)

vi får bli gravida samtidigt så vi kan föda tillsammns ;)

2009-04-02 @ 10:51:23
Postat av: Robban

haha, lätt det gör vi Jossan ? :D popcorn på BB?

2009-04-02 @ 21:18:30
URL: http://sararobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0