nu är jag tillbaka

har så mycket tips till er därute, ingen kanske läser, men ändå. nu har jag det nerskrivet någonstans!



The Road

Nowhere Boy

två riktigt bra filmer!


jag håller på att läsa också, en bok. Bob Hanssons nya! Har egentligen inte börjat, men jag ska börja, har mest skummat igenom den, mest för att jag inte har orkat tagit tag i att läsa den. För Bob Hansson, han gillar jag ju jättemycket. Han är fabulös. Det skrev jag till honom en gång. Tro det eller ej, det var på facebook men störst av allt, HAN SVARADE!!!

Tänkte dela med mig av denna konversation. hihi.

såhär var det;

ett: individen som skriver detta meddelande heter sara; som enbart vill bara tala om för dig, bob hansson, att du är fabulös, lite så där oersättlig, minsann! det var nog det jag ville säga, ungefär! två: tack för att du finns och förgyller en del tråkiga dagar! hejdå!

Bob Hansson svarade; Tack fina du!. Och om du behöver en ny golvmopp,
så säg till:)

_______________________________________________________________

det är ju lite småroligt, minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0