finest mood

tänk om alla dagar kunde kännas såhär bra, såhär rätt. tänk om man kunde spela in denna dag och spela den om och om igen. jag skulle inte tröttna. att få vara dig nära är det bästa jag vet. att bli kramad på det sättet du kramas, får mig att bli lycklig i hela kroppen. dina pussar får mig att känna mig värdefull. dina fina kommentarer får mig att glömma allt annat.

denna lyckan har jag aldrig tidigare känt. nihilist som jag tror att jag är, så trodde jag inte på detta. jag är inte sarkastisk. jag är allvarlig. jag trodde inte att man kunde bli beroende av en person.


jag skulle inte tveka en sekund. om det skulle falla in så ska jag byta view till hedonist och vara livsnjutare på heltid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du skaffat kille :)

2010-05-14 @ 07:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0