att fylla nitton

Vill börja med att säga att föregående inlägg var det 200:e inlägget i bloggen, alltid något. Kanske inte är den där typiska bloggaren som lägger in flera inlägg om dagen. Dock vill jag inte vara någon typisk bloggare, jag bloggar för att jag tycker det är kul, ibland. Ibland suger det, då skriver jag inte. Så enkelt är det. 

Om jag skulle få avgöra så skulle jag kalla detta; "mitt funderingsställe", eller något sånt. De som sedan tycker att mina funderingar är intressanta eller bara har frågor; kommenterar, det är roligt tycker jag. Att det finns folk som frågar, för det kan vara helt fel, det jag skriver, därför är det roligt att få feedback.

nog med det..

tänkte bara säga hur meningslöst det är att fylla nitton år. men ändå så meningsfullt på något konsigt vis.

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst kan jag hålla med om att fylla nitton är meninglöst, men tänk på att om 365 dagar fyller du 20. Är det inte då tiden börjar som man egentligen kan göra vad som helst?, det jag menar är det finns väl inte så många mer åldersgränser? Dock inte om man ska gå och bli Påve, då ligger ju åldersgränsen på 70 år. Guu vad jag svamlar, hoppas du har det Bra i Sverige,, ha de Super :) Kram

2009-10-27 @ 07:45:23
Postat av: sara

ja men samtidigt så är det inte meningslöst, när en tänker efter. för om vi inte fyllt nitton skulle vi troligtvis inte fylla tjugo? Påve blir dock väldigt svårt att bli, haha. jodå allt är bra. hur är det i tyskland då? du bara försvann, hann aldrig säga hejdå. :/ kram

2009-10-29 @ 10:53:45
URL: http://sararobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0