öööhm?


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är världens bästa och snällaste sara .!

2009-11-10 @ 22:41:13
Postat av: emil

jag vet inte när en började ta människor som heter anka i efternamn seriöst. och jag vet heller inte varför de plötsligt får mediautrymme utanför serievärlden. däremot vet jag att de inte är något att oroa sig över. desto värre är det när typ göran hägglund pratar jämställdhet eftersom han faktiskt har några som håller med honom.

2009-11-11 @ 16:55:44
URL: http://emilbloggar.blogg.se/
Postat av: sara

jag vet inte riktigt om man tar denna anka så seriöst, faktiskt. Jag tycker att hennes åsikter är lika värdefulla som en oplanterad gran, eller något. Jag kan nog säga att den ökände Kalle Anka är mer seriös på något konstigt vis. Därefter (hennes tröghet) kommer hon med i media.



göran hägglund och jämställdhet är som en trasig mixer. man kan blanda alla möjliga åsikter (ingridienser) men det går bara inte få ett färdigt resultat. hur han en försöker, så är det lika bra att han tillslut inser, att han bara ska vara tyst.



nu kanske jag var lite för elak, men ta det inte för seriöst. heller inte lika oseriöst som (du?) jag ser på Anna Anka.

2009-11-12 @ 16:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0