fashion

I fredags morgon åkte jag och syskonen iväg till Halmstad för en helg på hotell. Hotell är ju alltid mys, men detta var ett lyxhotell enligt mig, det fanns mjukglass- och popcornmaskin, man fick till och med ta mjukglass och strössel själv, roligt. Har nog aldrig ätit så mycket mjukglass på en dag, men gott vare'!

Lördagsmorgonen åkte vi till malmö en sväng till en affär som vi älskar. New Yorker i Lödderköping. My favorite store så jävla bra. Det var längesen jag shoppade så här mycket som jag gjort i helgen. SHIT.

På kvällen blev det öl och jag missade förstås inte matchen mellan Man U - Arsenal. Som vanligt har Man U sån äcklig tur och vinner matchen som de icke skulle gjort. Diaby gjorde självmål, självmål, vad ska jag säga om det? Pinsamt? JA! Men Arashavins mål slår väll inget, det var fett snyggt. Men som sagt Man U skulle inte vunnit, en enormt stor besvikelse.

Idag blev det ullared... ja där gick det ju lite mer pengar som ni förstår. Men det är väll sådana helger som denna som kan behövas ibland. Nu ska jag kolla på; "En shopaholics bekännelser" haha.

Tack för studenpresenten sis, blev ju en toppenrolig helg.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

annars är det ju fashion att skriva sis istället för syster.

2009-08-31 @ 07:42:13
Postat av: Sara R

kan det vara för att; i am fashion, that's why.

2009-08-31 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0