Min studentklänning är snygg :)



Detta blev min studentklänning, snygg tycker jag. Det är inte långt kvar tills stundenten, skönt. Men vad ska man göra efter skolan? Ett stort frågetecken existerar just nu inuti mitt huvud, men en sak vet jag, resa ligger först på listan. Men först måste jag ju få ett jobb för att ha råd med resan. Det blir svårt nu i dessa tuffa finanskristiderna, men sommarjobb har jag troligtvis och det är väldigt skönt.

Lumpen var jag inne på ett tag, det är ju bra ifall man ska bli polis, ett litet plus i kanten sådär. Det vore ju häftigt att göra utlandstjänst med ubåt oså, eftersom det är marinen i år också. Men jag beslöt mig för att inte göra lumpen, kanske dumt av mig. Men så är det.

Jag måste åka till Australien och lära mig surfa, innan jag blir gammal, för det har jag alltid velat.  Polishögskolan kan man ju söka till när man är 20 år, så det är bara vänta tills dess. Jag hoppas på en lyckad resa utomlands helt enkelt.

En kopp kaffe på det, ciao!

Kommentarer
Postat av: daniel k

tack ska du ha =) fin blogg har du

2009-04-09 @ 17:30:57
URL: http://danielmk.blogg.se/
Postat av: Sara

jasså det tycker du, jag gillar din med ;)

2009-04-09 @ 17:50:34
URL: http://sararobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0