Sentimental

Jag vill börja skolan igen, jag har ångest, jag är förvirrad, jag saknar alla och är allmänt sentimental. Vill träffa alla som förut, varför uppskattade man det inte lika mycket då? Jo, för att då visste vi inte hur bra vi hade det. Som mamma min alltid sagt, njut medans du går i skolan, sen börjar verkligheten. Man  måste ha ett jobb för att betala hyra, räkningar, mat osv. Allt blir ännu mer krävande. Det är nu dags att börja klara sig på egen hand. Jag har klagat på lärare, läxor, inlämningar, tidiga morgnar men gör inte det, snälla. Så nu säger jag det till er alla som går i skolan ännu, NJUT SÅ LÄNGE NI GÅR I SKOLAN. Speciellt gymnasiet. Nu har jag börjat min verklighet.. Jobb, jobb, jobb och jobb.. Skulle mycket hellre sitta o plugga genetik, litteraturvetenskap, matte c, engelska gramatik, då är det fan allvarligt. haha.


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAR DU SNOTT OLLES ORD ELLER?

SENTIMINTLA AHAH :d



SAKNAR DIG

2009-06-16 @ 22:54:35
Postat av: Sara

Hans och hans.. hm. Olle är världens bästa lärare!

2009-06-18 @ 15:43:57
URL: http://sararobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0