hitta på någon rubrik? - i fucking love him

Henrik Schyffert. Jag skrattar... han har gjort så mycket roligt, men inget slår The 90's som är ett riktigt intressant försvarstal som han gjort. Jag kan väll känna att det egentligen inte ska vara så mycket humor i detta försvarstal, allt han säger är ju faktiskt sant... eller hur? Ni som sett det, visst stämmer allt han säger? Men det hjälps inte jag skrattar ändå, han får det att bli roligt!! Säger bara en sak fan vad rolig han är den där Schyffert. 

Han ses ju som ledare i den ironistiska generationen. ironi, det måste ju vara den bästa humor av dem alla. jag älskar det! Sen har han ju trots allt varit med i en popgrupp (dock splittrad nu), vet ni vilken? Whale. fett! höhö.

Sen är han ju, likt mig, socialdemokrat. Motalliansen hörrni! helt rätt! ännu ett plus till han.

Om ni inte sett the 90's - ett försvarstal så se showen. bland det roligaste och bästa jag sett på mycket, mycket länge! Har sett den några gånger nu och jag rent av älskar den.

Btw (by the way, lite små fashion av mig att skriva så), han har varit i lommaryd för något år sedan, det är ju lite småhäftigt måste jag ju säga. Nu kan till och med Ellen Fjordmark vara stolt, hon bor ju trots allt i trakterna!

Kommentarer
Postat av: johannes

popgruppen heter ju dock inte the whale, utan bara whale. en gång i tiden hade jag deras debutsingel, signerad, på vinyl. jag gav dock bort den till min bror i födelsedagspresent.

2009-09-26 @ 21:19:26
Postat av: Anonym

oj, ska ändra på det. tack. det är stort. nej jag menar, coolt. din bror borde vara stolt att han har en sån fin bror, eller vad man nu säger.

2009-09-27 @ 12:31:40
Postat av: Sara R

2009-09-27 @ 12:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0