Underbar dag

Igår var det den bästa kvällen på mycket länge, dagen började med filosofi, där har vi en sjukt snygg lärare. Herregud säger jag! Vi kollade på Henrik Schyfferts show - The 90´s, riktigt kul faktiskt. Blir att kolla på den igen, finns på SVT play.  Sen fick Alexis och jag även kort på våran snygga lärare! Minnesmappen SP3B, lätt!

Sen var det lite mindre roligt när vi satt med ett redigeringsprov i skolan på median. Nyhetsredigering, men det gick helt okey. Nu är det inte mycket kvar, ett Svenska C tal som jag inte har börjat med, ingen inspiration och ingen ork till plugg. Njuta av att ha sista tiden tillsammans med min underbara klass känns så mycket roligare. Så skolan är inte så viktig nu längre. hihi.

Efter redigeringsprovet så åkte Anna, Sarax2, Alexis, Mickis, Emma, Hanna och jag till Gränna för att äta ute och bara mysa och njuta. Det var gott. Efter det tog vi oss en mumsig klass SIA duo Knäck, testa och säg det, riktigt kul faktiskt. "Hej jag skulle vilja ha en sia duo knäck" ;)

Efter cirka tre timmar i Gränna så åkte vi vidare till Tranås för att spela volleyboll och där träffade vi även Irie med hennes grymt snygga syssling som man aldrig sett till förut. Men det blev volleyboll och chill.

Men jag börjar undra varför vi börjar umgås som mest, börjar tycka om varandra som mest nu. Det är fruktansvärt sorgligt när man tänker på det. Så därför försöker jag inte att tänka på hur det ska bli efter studenten. Dels för att vi har en heeeel studentvecka framför oss som kommer bli toppen och den kommer vi minnas hela livet..!

Vi har klarat alla motgångar vi har kämpat, gråtit, klagat och vi är SP3B som snart inte kommer att finnas längre, inte i praktiken men i våra hjärtan kommer alltid SP3B att finnas.

Tack för en bra kväll tjejer.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lehx

hihihihi... å vilken bra dag det va xD!

2009-05-31 @ 20:48:00
URL: http://alexish.blogg.se/
Postat av: emsi

tack själv hjärtat, en alldeles underbar dag. och oj vad jag gillar dig. och sp3b såklart <3

2009-05-31 @ 21:46:44
URL: http://emsemsems.blogspot.com
Postat av: Sara

Jaa, fler sådana dagar :)

2009-05-31 @ 22:12:01
URL: http://sararobertsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, Emma jag gillar dig massa mycket <3 + sp3b

2009-05-31 @ 22:12:41
URL: http://sararobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0