Dylan top 20

  1. Desolation Row
  2. Highway 61 Revisited
  3. Don’t think twice it’s all right
  4. Hurricane
  5. Positively 4th Street
  6. Forever Young
  7. Tangled Up In Blue
  8. Blowin’ In The Wind
  9. Masters of War
  10. Mr. Tambourine man
  11. Like A Rolling Stone
  12. The Times They Are A-Changin'
  13. I Want You
  14. It Ain’t Me Babe
  15. It’s All Over Now, Baby Blue
  16. Lay, Lady, Lay
  17. Visions of Johanna
  18. Things Have Changed
  19. Not dark yet
  20. Everything Is Broken







Svårt att lista upp ynka 20 låtar med min Gud, för att han har gjort så fruktansvärt bra låtar. Men här är några riktigt bra låtar, som jag brukar lyssna på.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag skulle kalla det "omöjligt", inte "svårt"! : )

Men du har en bra lista även om jag skulle lyfta fram fler låtar från "nutid"! Alltså tiden efter Time out of mind 1997.......

2009-08-29 @ 12:40:05
Postat av: sara

fast omöjligt är det icke. ja, alla tycker vi olika, men det är svårt att ta ut 20 låtar från alla hans mästervärk. jag tycker att varje låt som han har gjort är speciell.

2010-01-06 @ 14:34:59
URL: http://sararobertsson.blogg.se/
Postat av: sara r

fast omöjligt är det icke. ja, alla tycker vi olika, men det är svårt att ta ut 20 låtar från alla hans mästervärk. jag tycker att varje låt som han har gjort är speciell.

2010-01-06 @ 14:35:58
URL: http://sararobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0