Trött(i)dag

Idag var det uttagning till skolsm, trots att jag inte är med i fotbollsgymnasiet fick ja vara med att provspela, (dåligt med folk) förhoppningsvis får jag väll följa med och spela på tisdag nästa vecka. Matchen kommer att spelas i Kungsbacka utanför Göteborg. Skulle egentligen åkt till min "riktiga" fotbollsträning efter det, men jag orkade inte. Så nu sitter jag här och är trött, väldigt trött! Så trött att ja inte orkar sitta här längre, så trött att ja ska gå och kolla på film, faktiskt.

Idag får det bli "I'm not there" för att den är sjukt bra och jag gillar'n. Den handar om Bob Dylans liv, SE DEN!!


^^ Nedräkningen har börjat idag, 17 dagar kvar tills Bob Dylan ^^



_________________________________________________



Jag vill ha denna, ge mig denna någon,
någon som har en vänlig själ? ;)
_________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0