FANTASTISK KONSERT

Igår var det Bob Dylan för hela slanten, herregud, bästa jag sett i hela mitt liv. Han stod vid sitt keyboard samtidigt som han spelar munspel och när han inte spelar munspel så sjunger han. Nästa låt så börjar han att spela munspel, gitarr och sjunger, fantastisk artist. Han har dock inte samma utstrålning som förr i tiden, men ändå en legend. Han sjunger inte bara för att få publiken att älska honom, han kör liksom sitt race. Han har ju trots allt fått mycket buande ifrån publiken, men ändå kört på. Jag rent av älskar hans låtar! Helt fantastiskt, och ett minne för livet! Jag behöver fan inte leva längre, jag har sett Bob Dylan!

Dö lycklig kommer jag göra i alla fall!


_____________________________________________________________

1. Leopard-Skin Pill-Box Hat
2. When I Paint My Masterpiece
3. Don't Think Twice, It's All Right 
4. The Levee's Gonna Break
5. Just Like A Woman
6. It's Alright, Ma 
7. Most Likely You Go Your Way
8. Million Miles
9. Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again
10. This Wheel's On Fire (
11. Highway 61 Revisited (
12. Make You Feel My Love
13. Thunder On The Mountain
14. Like A Rolling Stone
   
  ----
15. All Along The Watchtower
16. Spirit On The Water
17. Blowin' In The Wind
_____________________________________________________________



Kolla på:
No direction home (sjukt bra, ett måste)
I'm not there
The Hurricane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0