Borlänge

Bor länge brukar man ju göra i borlänge men det gjorde inte vi, roligt skämt, haha! Vi åkte i tisdags natt/morgon, klockan ringde på 03.30 då väntade en fyra,fem timmars lång bussresa till Borlänge. Vi var framme vid tio tiden, det var en kanon resa, riktigt rolig måste jag säga. Mysigt vandrarhem, härligt folk, roliga backar ja det var helt enkelt en lyckad resa. Skidåkningen gick bra, nybörjare till proffs på säg så där två dagars åkning, inte illa. haha ^^

Just nu suger skolan rejält, massa att göra, bland annat projektarbete, min grupp har om musikvideor. Vi kollar skillnader på Svenska och Amerikanska, nya och gamla även könsrollerna. Vi har valt att ta ut fyra låtar som vi ska spela in en egna musikvideor till och visa det vi har kommit fram till i den teoretiska delen. Det kommer att bli som ett medley där varje låt är cirka en minut. Det kommer bli riktigt skoj med videorna, vi har redan börjat att spela in en. Så imorgon blir det filminspelning hela dagen!

Idag kom det en Dylan-dvd på posten, så nu ska jag kolla på den och dricka kaffe! Sen blir det fotbollsträning i allt blask!

Ha det bra!min kung

Puss Sara

Kommentarer
Postat av: Flaanders

jag hoppas alla får se medley't :)

2009-02-26 @ 16:30:57
Postat av: Sara

haha, om du är snäll så kanske du får se det:D

2009-02-27 @ 23:59:02
URL: http://sararobertsson.blogg.se/
Postat av: Flaanders

du vet att jag alltid e snäll:P

2009-03-01 @ 01:30:30
Postat av: Flaanders

du vet att jag alltid e snäll:)

2009-03-01 @ 01:34:48
Postat av: Flaanders

alltid kul att kommentarerna buggar..

2009-03-01 @ 01:35:28
Postat av: Sara

Haha ja gillar bugg^^

2009-03-01 @ 19:55:39
Postat av: Flaanders

haha ja vet inte, inte min grej riktigt^^

2009-03-01 @ 23:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0