Ice Slush

Är inte den svalkande isdrycken Slush, bland det bästa som finns när det är varmt ute? Slush tillverkas och säljs utav Cadbury Schweppes i över 50 länder. Slush kyler ner hela kroppen och ger en svalkande härlig feeling en varm sommardag, skönt. Några sorter som finns: Jordgubb, cola, hallon, körsbär, tranbär, vattenmelon, äpple, päron, blåbär, tropisk, tutti frutti, apelsin, choklad, vanilj, citron/lime, lakrits, banan.

Jag har aldrig testat lakrits? Någon som gjort det, god? :O


Jag älskar't <3

Förövrigt så hatar jag att skolan börjar igen, eller egentligen inte för att skolan börjar, mest för att det kommer komma så himla mycket som ska vara färdigt. Projektarbetet, nationella i Svenska b, ett tal i Svenska c, matte c, redigeringsprov, arbetsplatsreportage med mera, listan kan göras lång...

Nu är det inte långt kvar till Italien, tolv dagar om jag ska vara exakt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0