Hatar egoister

Jag är så jävla trött på människor som tror sig vara bättre än andra, sådana som tror att de är bäst och alla andra är sämre. Hur fan ser de sig själva? Ser de sig själv som bäst? Eller försöker de intala sig själv att de är bättre genom att trycka ner andra?

Jag vill bara säga allt till dig så att du fattar hurdan du är. Att du inte alls är bättre än någon annan. fan vad trött jag är på sådana människor. fy fan. äckliga egoister, fan vad trött jag är på er, speciellt dig. det sjukaste är att du märker aldrig själv att du är en sån jävla egoist. Väx upp, du kommer förlora på det. Egentligen ska jag inte lägga ner tid på dig ditt svin, men jag tycker synd om dig att du är sådan! Hoppas att det kommer att drabba dig hårt någon dag, det är sann skadeglädje, och jag får inte dåligt samvete, utan det är verkligen sann skadeglädje.

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0